Osnovna jezična škola
Gornje četiri godine najvažnije su doba za učenje jezika za dijete, i ni jedan ih roditelj ne bi smio propustiti.
U drugom razredu osnovne škole djeca još uvijek imaju fantastičnu moć učenja kada ih rado uspoređujemo s malim spužvama. Sve do ranog puberteta koji nastupa otprilike u šestom razredu osnovne škole u mozgu još uvijek funkcioniraju mehanizmi koji to omogućavaju. Nakon toga prirodna sposobnost učenja jezika naglo se gubi, i za velik broj djece bit će potrebno uložiti mnogo više truda i upornosti za ovladavanje stranim jezikom. Uz promjenu ličnosti mijenja se i odnos prema okolini i učenju, a mozak više ne obrađuje informacije na dosadašnji način i oblikuje se za nove potrebe koje će njegov vlasnik uskoro imati. Dijete postaje osoba, a do tada je ta osoba već trebala naučiti jezik, strani ili materinji.
Na temelju višegodišnje prakse sa sigurnošću možemo jamčiti uspjeh za djecu koja u dobi do osme godine života započnu s učenjem jezika.